system
دانش‌بنیان| نرم‌افزارهای همراه آسان‌تر و ایمن‌تر در دسترس قرار گرفتند
دانش‌بنیان| نرم‌افزارهای همراه آسان‌تر و ایمن‌تر در دسترس قرار گرفتند

دانش‌بنیان| نرم‌افزارهای همراه آسان‌تر و ایمن‌تر در دسترس قرار گرفتند


زمان مطالعه : 2 دقیقه
کد خبر : 79587
یک شرکت دانش‌بنیان زمینه را برای توسعه و دسترس‌پذیری نرم‌افزارهای مبتنی بر تلفن همراه با پلتفرم بومی ممکن کرده است.

وحید رحیمیان مدیرعامل شرکت هوشمند گستر هوتن پارس از ایجاد امکان دسترسی به نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه گفت و ادامه داد: شرکت‌های زیادی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند اما تلاش کردیم با ارائه امکاناتی متفاوت، تجربه‌ای منحصربه‌فرد ر برای کاربران ایجاد کنیم.

 

این زیرساخت بارگیری و توسعه نرم‌افزارهای اندروید، برای توسعه‌دهندگان رایگان است و زمینه‌ای فراهم کرده است تا محصولات نرم‌افزاری و دیجیتال ضمن توسعه، به راحتی در دسترس کاربران قرار بگیرد. وقتی کاربر در این پلتفرم جست‌وجو می‌کند، توسعه دهنده نرم‌افزار یا بازی‌نویس ایرانی پیشنهاد خود را ارائه می‌دهد که همین موضوع ضمن خلق ارزش افزوده و اشتغال، مانع خرج ارز نیز می‌شود.

 

معرفی، نقد و بررسی ویدیویی برنامه‌ها

تولید محتوا در این نرم‌افزار با استفاده از گروهی متخصص انجامی می‌شود و برای اکثر برنامه‌ها امکان معرفی، نقد و بررسی در نظر گرفته شده که به کاربر در انتخاب صحیح کمک می‌کند.

نمونه خارجی این محصول اپلیکیشن‌ها را بدون اجازه یا تأیید کاربر نصب می‌کند اما فعالان فناور این شرکت دانش‌بنیان در پلتفرم خود یک مزیت متفاوت ایجاد کرده‌اند به طوری‌که پس از نمایش اجازه کاربر، فرآیند نصب برای کاربر، در پس‌زمینه صورت می‌گیرد و کاربر می‌تواند حین زمانی که اپلیکیشن نصب می‌شود، دیگر فعالیت‌های خود را انجام دهد.

 

تضمین امنیت

یکی از مسائلی که برای اکثر کاربران اهمیت دارد، امنیت اپلیکیشن‌هایی است که قصد نصب آن را دارند.

پلتفرم ایران‌ساخت، برای آسودگی خیال کاربران، با بهره‌گیری از کارشناسان، اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را از جهات مختلف بررسی می‌کند؛ همچنین با استفاده از نرم‌افزارهای ایمنی، تمام اپلیکیشن‌ها را ارزیابی شده و پس از تست نهایی با تضمین امنیت و کیفیت اجرا عرضه می‌شود.

ایجاد یک سپر امنیتی که اپلیکیشن‌های روی گوشی کاربر را بررسی می‌کند و اگر مشکلی شناسایی کرد به کاربر هشدار می‌دهد، از دیگر گام‌های فعالان فناور شرکت هوشمند گستر هوتن پارس است که به‌تازگی بخش رایگان تماشای فیلم، سریال و انیمیشن را به پلتفرم خود افزوده‌اند.

 

بیش از ۳۵۰ هزار برنامه و بازی

این پلتفرم، با بیش از ۳۵۰ هزار برنامه و بازی روی ۲۸ میلیون گوشی اندرویدی نصب شده است و نزدیک به ۱۲ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

در حال حاضر بیش از ۲۲ هزار توسعه‌دهنده ایرانی و خارجی با آن همکاری می‌کنند. این فروشگاه اندرویدی، از یک تیم ۸۰ نفره تشکیل شده و می‌توان گفت برای بیش از 40هزار نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت هوشمند گستر هوتن پارس با اشاره به این‌که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در طی چند سال اخیر سعی کرده از حوزه فناوری کشور حمایت کند، افزود: مزایا و امکان‌هایی که به شرکت‌های دانش‌بنیان از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری داده می‌شود باعث رشد و پیشرفت این شرکت‌ها شده است.

 

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

#

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
گردشگری با طراحی نرم‌افزارهای تخصصی داخلی رونق می‌گیرد
گردشگری با طراحی نرم‌افزارهای تخصصی داخلی رونق می‌گیرد
99/11/29 - 09:47
زندگی روشن‌دلان آسان‌تر شد
زندگی روشن‌دلان آسان‌تر شد
98/09/05 - 09:52
سایت مارکت کد با هدف ارائه مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای متن باز راه‌اندازی شد
سایت مارکت کد با هدف ارائه مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای متن باز راه‌اندازی شد
94/10/14 - 10:01
بیشتر بخوانیم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر فونت: